drk

JAKOŚĆ PAMIĘTA SIĘ O WIELE DŁUŻEJ NIŻ CENĘ

wydaje się, że motto, które przez długie lata przyświecało rodzinie GUCCI, powinien znać każdy przedsiębiorca.

 

W końcu kto, jeżeli nie firma założona w 1921 r. przez Guccio Gucci, wie więcej o tym czego tak naprawdę pragnie Klient? GUCCI święci tryumfy po dziś dzień. Niewiele znajdziemy na świecie  osób, które tej marki zupełnie nie znają, każdy z nas przynajmniej o niej słyszał. Wszyscy więc, bez wyjątku, jesteśmy jej potencjalnymi Klientami, mającymi  świadomość unikalnego stylu i doskonałej jakości.


Stworzyć markę o światowym zasięgu to wielka sztuka. Jeszcze większą jest przetrwać różne mody marketingowe, kryzysy gospodarcze, wojny światowe i nie poddać się wielu, często sprzecznym ze sobą, teoriom na temat  relacji marka-Klient.

 

 

Co jest tajemnicą tego sukcesu?

Doszliśmy do wniosku, że choć dla każdej organizacji głównym celem jest zdobycie Klientów, niemniej ważne jest ich utrzymanie.

Osiągnąć to można tylko poprzez nieustanną dbałość o jakość usług, produktów oraz obsługę całkowicie zorientowaną na zaspokojenie potrzeb Klienta.


Podczas szkoleń zaproponowaliśmy narzędzia, których zastosowanie umożliwia poznanie oczekiwań i preferencji Klientów, wykreowanie indywidualnego wizerunku firmy i rozpoczęcie procesu budowania marki.

Jeśli zapytacie o szczegóły formalne:

Projekt ten skierowaliśmy do przedsiębiorców i pracowników z mikro i małych firm z terenu  Wielkopolski, a realizowaliśmy go od czerwca 2011 r. do kwietnia 2012 r.

Wartość projektu wynosiła 378.252,51 PLN, a środki pochodziły z  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Projekt oferował wsparcie w zakresie:

punktor5  MARKETINGU W ZARZĄDZANIU

punktor5  BUDOWY MARKI

punktor5  KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

A co o nas mówią Klienci?

Powiedzieli nam, że współpraca z nami, oprócz tego, że była świetnym i wyzwalającym doświadczeniem, dała im bardzo konkretne korzyści:

punktor4   poznali sposoby prowadzenia skutecznego marketingu w przedsiębiorstwie

punktor4   zyskali możliwość nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń, jak i poznania innych przedsiębiorców

punktor4   nauczyli się sprawdzonych technik planowania i organizowania procesu sprzedaży, które docelowo pozwalają  poznać i zaspokoić potrzeby Klienta

punktor4   uświadomili sobie jak ważną rolę w procesie sprzedaży pełni Klient

punktor4   wzmocnili pewność siebie i poczucie odpowiedzialności za wyniki firmy

ZOBACZ POZOSTAŁE PROJEKTY ZAKOŃCZONE:

spakdszwfesakademia

inno wog  ekorunlogo


Ze wsparcia skorzystało 150 podmiotów – mikro i małych przedsiębiorstw oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Zobacz naszych Klientów

 

SENSE consulting


ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań
tel. / fax: 61 843 26 11
biuro@senseconsulting.pl
NIP 778-14-56-826
REGON 300885673
KRS Nr 0000309859
Wysokość kapitału zakładowego: 66.000 zł

Biuro w Gnieźnie
ul. Mokra 14, 62-200 Gniezno

Biuro we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 lok. 228 (II piętro),
50-059 Wrocław

Biuro w Krakowie
ul. Emaus 40/3, 30-213 Kraków

Biuro w Katowicach
ul. Mickiewicza 15, p. 212, 40-951 Katowice

POROZMAWIAJMY!
tel. 61 843 26 11



DOŁĄCZ DO NAS!


NEWSLETTER


Chcesz być na bieżąco, znać aktualne konkursy, a nie zaglądasz regularnie na naszą stronę? Zapisz się do newslettera SENSE – znajdziesz w nim zawsze porcję świeżych wiadomości!